Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2007

The Time Has Come!

Γεια χαρά σε όλους είμαι ο νέος "συνεργάτης" του Rogin και όπως λέει και ο τίτλος: the time has come να αρχίσω και εγώ να γράφω αφου τελευταία είναι πολύ της μόδας το blogging.Αν κάποιος μου έλεγε πριν ενα μήνα οτι θα έγραφα σε blog απλά θα γέλαγα γιατι ήμουν απο τα άτομα που τους αρέσει να διαβάζουν blog αλλα οχι να γράφουν.
Ο χαρακτήρας του blog δεν θα αλλάξει αφου οι απόψεις μου είναι πάνω κάτω ίδιες με τις απόψεις του rogin αν και σε κάποια θέματα έχουμε διαφώνιες άλλα αυτο είναι ενα άλλο θέμα(το οποίο για να το αναλύσουμε θέλουμε πολλές σελίδες και δεν πιστεύω οτι 8:10 το πρωί είναι κατάλληλη ώρα για αναλύσεις),άλλωστε περισσότερες απόψεις πιο σωστή ενημέρωση.
Κλείνοντας να αναφέρω και το βάσικο παράπονο του rogin σχέτικα με το blog που είναι τα comments,ρε παιδιά αφου διαβάζεται ενα post αφήστε και ενα comment , εκτός απο το οτι θα πείτε και εσείς την άποψη σας και δίνεται λόγω στον blogger να συνεχίζει να γράφει(να μην νομίζει οτι μόνος του τα γράφει και μόνος του τα διαβάζει)και μπορεί να αναπτύσσεται και συζήτηση μέσω των comment.
Αυτα λοιπόν απο μένα και μιας και βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο καλό κουράγιο με τις μαλακίες που έχετε να ακούσετε απο τους (δήθεν)πολιτικούς και μην μασάτε οτι σας δίνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: