Δευτέρα, Ιουνίου 02, 2008

Anti-Racism...





Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος
Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος
Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος
Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος
Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος
Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος
Κι εσύ λευκέ άνθρωπε
Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ
Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός
Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος
Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε
Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος
Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος
Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι

Και αποκαλείς εμένα έγχρωμο;


ΥΓ : ευχαριστώ πολύ τον kiko που μου θύμησε το ποίημα ;)

7 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Πραγματικα πολυ εξυπνο...

KIKO είπε...

polles eyxaristies kai polla kala logia peftoyn teleytea

xaxaxaxxaxaxxaxax

Μαίρη είπε...

Ωραίο !!
θα το προωθήσω :)

HolidaysInPlatamon είπε...

@πρέζα όντως πολύ έξυπνο και με πολλά μνματα....

@κίκο απλά είμαι ένας υπέροχος και καλός άνθρωπος :P

@μαίρη σ'ευχαριστώ και καλώς ήρθες και στο blog μιάς και πρέπει να είναι το πρώτο σου comment εδώ ;)

Μαίρη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μαίρη είπε...

Ο κόσμος πρέπει με τη σωστή παιδεία (που δε θέλουν να έχουμε ) να καταλάβει ότι δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός των λαών με κριτήριο το χρώμα του δέρματος , τη θρησκεία και την καταγωγή.

Οι λαοί πρέπει να είναι ενωμένοι για τα κοινά τους συμφέροντα , όποια και αν είναι αυτά για να μην πολιτικοποιήσω πολύ την απάντησή μου.
Εδώ έρχομαι σε αυτό που είπε ο Dr Seeng σε κάποιο άλλο blog που δημοσίευσα την ίδια απαντηση περι ρατσισμού , η ξενοφοβία δεν έχει δημιουργηθεί τυχαία μέσα μας. Ξεκινάει από το να πιστεύουμε ότι κάποιος διαφορετικής καταγωγής από εμάς , θα μας κάνει κακό ή θα μας πάρει τη δουλειά.

Θα ήθελα επίσης να πω ότι οδηγουμαστε σε κάθε μορφης ρατσισμό όταν υπάρχει από το κράτος και ειδικά από τα σχολεία υποδαύλιση του εθνικισμού. Είναι έννοιες βαθιά δεμένες μεταξύ τους .

----------------------
Η διαφορετικότητα είναι πλούτος, ομορφιά, είναι η ίδια η ζωή.(γνωστό συνθημα από αντιρατσιστικές οργανώσεις)
---------

Μαίρη


Υ.Γ. δευτερο σχόλιό μου :) καλώς σας βρήκα

HolidaysInPlatamon είπε...

μαίρη θα συμφωνήσω με όλα όσα προείπες και με κάλυψες...

το μόνο ίσως που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας όταν ηθελημένα ή άθελα βγαίνει μία μορφή ρατσισμού είναι ένα γνωστό σύνθημα "είμαστε όλοι μας μετανάστες.."

μόλις συνειδητοποιήσουμε πως δν διαλέγουμε το που θα γεννηθούμε αλλά τυχαίνει,δεν διαλέγουμε το χρώμα,το σχήμα των ματιών,ούτε καν την ιστορία του Έθνους στο οποίο και καλά ανήκουμε, ΜΟΝΟ τότε θα πάψει να υφίσταται ο ρατσισμός...

μέχρι τότε τον καταπολεμούμε με επιχειρήματα(και όχι μόνο πολλές φορές)!!!!