Τρίτη, Ιουνίου 03, 2008

Αντικομμουνιστική υστερία...



Αντικομμουνιστική υστερία έπιασε τον Πάγκαλο και ένα ξέφρενο παραλήρημα άρχισε... Κυρ.Ελευθεροτυπία :

Δημ: Ναι, αλλά να φτάσετε στο σημείο να μιλήσετε για φασιστικές μειοψηφίες...
Πάγκαλος : - Τι είναι όταν δέρνουν τον πρύτανη, καίνε τις κάλπες και μπαίνουν στα πανεπιστήμια με ρόπαλα; Εσείς πώς θα τις περιγράφατε;

* Μειοψηφίες ναι, αλλά φασιστικές; Πολύ βαρύ. - Δηλαδή τι είναι; Χορευτικές μειοψηφίες; Συναρπαστικές μειοψηφίες;
* Μπορεί να είναι ριζοσπαστικές μειοψηφίες.
- Που δέρνουν τους άλλους;
* Μειοψηφίες που, όπως δείχνει η ιστορία, μπορεί ν' ανοίγουν νέους δρόμους...

- Ανοίγουν δρόμους για αυταρχικά και ολοκληρωτικά καθεστώτα που κατασφάζουν τον λαό και αναφέρομαι στον φασισμό και στον σταλινισμό. Αν θέλουν ν' ανοίξουν τέτοιους δρόμους στη χώρα μας, θα βρουν απέναντί τους την τεράστια πλειοψηφία των πολιτών. Εγώ είμαι διατεθειμένος να ορθώσω το ανάστημά μου. Εμένα δεν μ' ενδιαφέρει αν ο φασισμός είναι μαύρος, γκρι ή κόκκινος. Βλέπω τη βία, την αυθαιρεσία, την άρνηση του κανόνα ότι η πλειοψηφία αποφασίζει και θα συγκρουστώ μαζί τους.



την φωτό τη "δανείστικα" από το error.gr

1 σχόλιο:

Μαίρη είπε...

Πάγκαλος :"Εγώ είμαι διατεθειμένος να ορθώσω το ανάστημά μου"


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

νομίζω αυτη είναι η μαλακία της ημέρας :p